YouTube Music, czyli płać za słuchanie muzyki

News

Google w przyszłym tygodniu uruchomi usługę, która ma być konkurencją dla Spotify i Apple Music. Jak na razie nie ma planów wprowadzenia jej w Polsce.

Google ma już w swoim portfolio dwie płatne usługi, pozwalające na dostęp do sporej bazy utworów muzycznych na żądanie. Pierwsza z nich to Google Play Music, która mimo szumnych zapowiedzi, nie podbiła rynku i do dziś jest w cieniu Spotify czy Apple Music. Druga to YouTube Red – oparta na bazie YouTube, pozwalająca cieszyć się muzyką nieprzerywaną reklamami i zapewniająca dostęp do ekskluzywnych treści. Niestety, usługa ta nie jest dostępna w Polsce.
Najnowszy serwis streamingowy Google nazywa się YouTube Music i wystartuje 22 maja w Stanach, Australii, Nowej Zelandii, Meksyku i Korei Południowej. Na razie nie ma nawet przybliżonej daty uruchomienia usługi w Polsce. Nowy produkt z Mountain View ma oferować dostęp do oficjalnych treści: albumów, utworów czy playlist. Abonament to 9,99 dolarów za miesiąc lub 11,99 dolarów z dodatkowym dostępem do ekskluzywnych treści video z YouTube Premium (wcześniej YouTube Red).
YouTube Music ma docelowo zastąpić Google Play Music.


Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →